Saya adalah orang biasa yang suka dengan nickname mcdamas. Hobbi saya membaca, menulis dan traveling. Pekerjaan sehari-hari saya adalah menulis dan mengajar bahasa Inggris di sebuah institusi bahasa Inggris terbesar di Indonesia yang telah saya jalani sejak tahun 1990.
Disamping memiliki pengalaman yang memadai dalam hal bahasa Inggris, saya juga memiliki pengalaman sebagai reporter radio, penulis untuk koran dan majalah, international marketing officer, TOEFL trainer, English Presentation trainer, translator dan webmaster.

Bersama sebuah tim, saya menawarkan jasa tulis-menulis kepada anda untuk membantu pekerjaan anda dan sekaligus mencari uang. Saat ini saya mengelola beberapa blog, antara lain; bucksfreak, paidnetpedia, hollywoodpeak, pastou, mcidea dan mcEnglishEasy.

Salam Sejahtera
Terima kasih atas kepercayaan anda


    I am just an ordinary man who prefers to nickname myself with mcdamas. I like reading, writing and traveling. My daily routines are writing and teaching English, which I have done since 1990, at the biggest English institute in Indonesia.

    In addition to my teaching experience, I also possess some other experiences in being a radio reporter, newspaper and magazine writer, international marketing officer, translator, TOEFL trainer, English Presentation trainer and webmaster.

    With a team, I provide this writing service to help you get your work done well and to earn money as well. At present, I manage some webblogs of my own like bucksfreak, paidnetpedia, hollywoodpeak, pastou, mcidea and mcEnglishEasy.

    Best regards,
    Thank you for your trust